середа, 16 квітня 2014 р.

Модуль 3. Рефлексія

  

 

Я з'ясувала, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміла призначення основних запитань проекту: ключові питання мають торкатися "великих ідей чи вічних концепцій" та спонукати до роздумів над сутністю проблеми; тематичні питання сприяють пошуку відповідей на ключові питання, а змістові питання є більш конкретними та мають обмежену варіантність.  Учитель має пояснити учням, що через ключове питання ми вирішуємо навчальну мету.

Дослідницькі проекти можуть допомогти моїм учням навчитися використовувати не тільки інформацію з підручника, а зрозуміють, що Інтернет – це розмаїття цікавої інформації, яку треба вміти обробляти, а не копіювати, та перевіряти на достовірність. Поступово діти отримають навички використання текстових та графічних редакторів, електронних таблиць, програм для підготовки презентацій та створення сайтів із науковою інформацією.
Осмисленне навчання, націлене на творчий та інтелектуальний розвиток з урахуванням запитів дітей та їх батьків – ось чого потрібно  досягти.

Немає коментарів:

Дописати коментар